Персонал Рівне: резюме та пошук співробітників в Рівному, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Рівному швидко, шукаю резюме в місті Рівне.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Рівному. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Рівному, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Рівному!

Резюме: Начальник, керівник відділу продажу (Рівне)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Рівне
  • Досвід роботи: 18 рок. 3 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Директор департаменту продажів (ДП) Київського регіонального департаменту продажів (ДП) Страхова компанія «ГРАВЕ УКРАЇНА» <p>- організація та контроль за здійсненням продажів страхових продуктів (діяльності пов'язаної з укладенням договорів страхування) у відповідності з методичними вказівками та стандартами;</p>
    <p>- виконання плану продажів страхових продуктів, аналіз і встановлення причин виконання/невиконання поставлених бюджетів, висновки і пропозиції щодо поліпшення показників;</p>
    <p>- участь в зборі інформації щодо ринку та конкурентного середовища та участь в розробці нових програм, продуктів та систем мотивації;</p>
    <p>- встановлення та налагодження ділових контактів з клієнтами;</p>
    <p>- контроль за якісним обслуговуванням клієнтів згідно зі стандартами Товариства;</p>
    <p>- організація діяльності ДП (аналіз клієнтської бази, виявлення цільових груп пріоритетних клієнтів і продаж страхових продуктів, розподіл каналів продажів між працівниками, загальна координація діяльності підпорядкованих підрозділів, розширення клієнтської бази Товариства, забезпечення контролю за збором даних про потенційних клієнтів з метою створення бази даних потенційних клієнтів, сприяння збільшенню об’єму продажів страхових продуктів Товариства, організація на території, за місцезнаходженням ДП, точок продажів з метою залучення нових клієнтів, контроль якості обслуговування клієнтів працівниками підпорядкованих підрозділів);</p>
    <p>- забезпечення планування (фінансового планування загальних результатів роботи ДП, а також індивідуальне планування фінансових результатів кожного працівника ДП по кожному каналу продажів, оперативне планування діяльності ДП, планування потреб для забезпечення діяльності у різних каналах продажів);</p>
    <p>- пошук та підбір персоналу для ДП (пошук, підбір нових працівників та страхових агентів, відбір кандидатів і надання рекомендацій уповноваженій особі Товариства для прийняття рішення щодо укладення трудового договору з кандидатом, здійснення пошуку нових партнерів та страхових агентів, участь у проведенні навчальних заходів, семінарів та тренінгів, оцінка діяльності працівників ДП та страхових агентів, ;</p>
    <p>- контроль за забезпеченням обліку та збереженням бланків суворої звітності та/або бланків суворого обліку;</p>
    <p>- організація звітності працівників ДП, страхових агентів за всіма каналами продажів;</p>
    <p>- стимулювання різних каналів продажів страхових продуктів в частині збільшення об'ємів продажів та аналіз ефективності кожного каналу продажів;</p>
    <p>- підготовка та участь в процесі тендерних закупівель на спеціалізованих майданчиках;</p>
    <p>- контроль за діяльністю працівників, страхових агентів та партнерів ДП;</p>
    <p>- забезпечення оперативної звітності ДП перед Товариством.</p>
  • Начальник відділу клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу Дарницької філії АТ «Ощадбанк» <p><strong>- </strong>пошук та залучення на обслуговування потенційних клієнтів. мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення їх потреби щодо банківського обслуговування, в т.ч здійснення моніторингу клієнтської бази відділення з метою здійснення крос-продажів банківських продуктів;</p>
    <p>- організація і проведення зустрічі (перемовини) з клієнтами, презентації, підготовка та надсилання комерційних пропозицій клієнтам щодо співпраці з банком;</p>
    <p>- забезпечення координації роботи клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу з Банком в частині взаємодії зі всіма необхідними підрозділами Головного управління;</p>
    <p>- супроводження портфеля активних клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, а саме: своєчасне інформування клієнтів про нові банківські продукти і про всі зміни, які стосуються клієнтського обслуговування, забезпечення наявності (оновлення) актуальної інформації про клієнтів у системах банку;</p>
    <p>- забезпечення розрахункового обслуговування корпоративних клієнтів за операціями з купівлі/продажу/обміну іноземної валюти на МВРУ та переказів іноземної валюти та в гривні з нерезидентами;</p>
    <p>- здійснення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення операцій, які підлягають фінансовому моніторингу, надання повідомлень про такі операції відповідальному працівнику з фінансового моніторингу;</p>
    <p>- здійснення оцінки фінансового стану клієнтів та оцінку репутації клієнтів при зборі документів на кредитування;</p>
    <p>- забезпечення підписання договорів за кредитними операціями, в т.ч. документарними операціями та операціями з авалювання векселів, що підготовлені ГУ;</p>
    <p>- участь у перевірці стану та умов зберігання предметів забезпечення та інформування позичальника щодо продовження терміну дії договорів страхування; у заходах щодо роботи з та її погашення згідно діючих нормативних документів Банку;</p>
    <p>- організація ефективної роботи співробітників відділу по належному обслуговуванню діючих клієнтів та у процесі виконання поставлених перед відділом задач : навчання, розвиток персоналу, налагодження комунікацій між співробітниками, контролі;</p>
    <p>- участь у робочих нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції підрозділу;</p>
    <p>- забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;</p>
    <p>- забезпечення проходження співробітниками відділу дистанційного навчання, участі в семінарах, тренінгах, за необхідності, проведення додаткового навчання;</p>
    <p>- виконання вимоги із забезпечення безпеки інформації, передбачені законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку;</p>
    <p>- виконання інших обов'язків, віднесених до компетенції підрозділу, визначені керівником підрозділу або керівництвом Банку, передбачені законодавством України та внутрішніми документами Банку.</p>
  • Начальник відділу організації продажів Шевченківської філії АТ «Ощадбанк» <p>- організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов'язків між працівниками відділу, контроль за їх виконанням;</p>
    <p>- організація та координація установ віднесених до зони відповідальності з питань продажів послуг та виконання планових завдань;</p>
    <p>- аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;</p>
    <p>- контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;</p>
    <p>- збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань;</p>
    <p>- надання пропозицій щодо розвитку мережі, закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;</p>
    <p>- навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку крос-продажів;</p>
    <p>- доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;</p>
    <p>- організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;</p>
    <p> - зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування на ЗКП, партнерські програми по кредитуванню населення на придбання товарів, що виробляються/продаються даними підприємствами;</p>
    <p>- взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;</p>
    <p>- аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;</p>
    <p>- організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування </p>
    <p>- участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;</p>
    <p>- проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;</p>
    <p>- проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;</p>
    <p>- підбір працівників, співбесіда та оцінка компетенцій.</p>
  • Заступник директора Житомирської дирекції з роздрібного бізнесу ПАТ «БАНК ФОРУМ»
  • Керуючий Житомирська дирекція ПАТ «БАНК ФОРУМ»
  • Директор відділення ПАТ КБ «Правекс-Банк»
  • Начальник відділення №42 Житомирської філії ВАТ «ВіЕйБі Банк»
  • Менеджер з продажу кредитних продуктів відділення 1-ї Київської філії АТ ВАБанк
  • Заступник керуючого відділенням №6 ЖРУ Приватбанку
  • Старший менеджер індивідуального бізнесу відділення №6 ЖРУ Приватбанку
  • Менеджер відділу моніторингу кредитів та заставних операцій ЖРУ Приватбанку
  • Економіст відділу кредитних операцій індивідуального бізнесу ЖРУ Приватбанку
  • Головний спеціаліст-бухгалтер відділу виконання бюджету УПФУ Чернігівського р-ну
  • Касир обмінного пункту АКБ «Полікомбанк»

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: